Przesyłanie i obsługa zapytań ofertowych
- W celu przesłania zapytania ofertowego należy wybrać produkty z katalogu, korzystając z wyszukiwarki lub przeglądając strukturę katalogu.
- Po wybraniu interesującego Państwa produktu, należy przejść do jego szczegółowych informacji i wskazać pozycję oferty danego produktu, w określonym wymiarze i materiale, dodając ją do zapytania ofertowego.
- Po podaniu ilości towaru, pozycja zostaje dodana do zapytania ofertowego, które można podejrzeć w górnej części strony internetowej.
- Po zakończeniu dodawania wyrobów do zapytania, należy przejść do jego edycji.
- Po weryfikacji ilościowej wyrobów należy podać dane kontaktowe i wysłać zapytanie ofertowe, korzystając z formularza na stronie edycji zapytania.
- TECHSTAL zastrzega sobie możliwość weryfikacji zapytań telefonicznie lub poprzez e-mail.
- Po weryfikacji zapytania przez TECHSTAL klient otrzyma ofertę cenową. Ofertę tą będzie mógł zaakceptować przy pomocy odpowiedniego formularza, znajdującego się pod linkiem przesyłanym w wiadomości e-mail. Po takiej akceptacji oferta realizowana jest jako zamówienie.
- Klient ma również możliwość odrzucenia oferty i skierowania jej do ponownej weryfikacji, a także całkowitej rezygnacji z zamówienia.
Płatności i realizacja zamówień
Klient może skorzystać z następujących form płatności i przesyłki:
- przedpłata na konto i wysyłka firmą kurierską,
- wysyłka firmą kurierską z płatnością przy odbiorze,
- przedpłata na konto i odbiór w magazynie TECHSTAL,
- płatność przy odbiorze z magazynu TECHSTAL
- wysyłka kurierem, faktura z odroczonym terminem płatności (tylko przy stałej współpracy)
- płatność kartą
Wysyłka odbywa się firmą kurierską Siódemka. Koszt wysyłki to 18,00zł netto, a w przypadku wysyłki za pobraniem 20,00zł netto. Magazyn TECHSTAL znajduje się pod adresem: Zielonka, ul. Rycerska 2, 86-005 Białe Błota.
Zamówienia przesłane do godziny 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
Ceny i faktury
Wycena zapytań ofertowych przedstawiana jest w wartościach netto. Obowiązująca stawka podatku VAT to 23%. TECHSTAL zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji. W odsyłanej ofercie klient otrzymuje również zestawienie brutto całej oferty.
Do każdego zrealizowanego zamówienia klient otrzymuje fakturę VAT.
Reklamacje i zwroty
Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłki powstałych podczas transportu przez firmę kurierską będą rozpatrywane tylko i wyłącznie w przypadku sporządzenia protokołu szkodowego podpisanego przez klienta i kuriera – podczas odbioru przesyłki od kuriera.
W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z firmą TECHSTAL za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Podczas odbioru zgłoszenia reklamacji pracownik poprosi o podanie niezbędnych danych weryfikacyjnych: imię i nazwisko, nazwa firmy, numer zamówienia i opis przedmiotu reklamacji wraz z uszkodzeniami.
Zwroty tylko po uzgodnieniu. Koszt manipulacyjny 10% wartości, minimum 30 zł.
Polityka prywatności i bezpieczeństwo danych klientów
Dane Klienta przekazane nam podczas składania zamówienia nie są rozpowszechniane ani przekazywane jakimkolwiek osobom trzecim. Dane osobowe są używane wyłącznie w celu realizacji Państwa zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
Szczegóły dotyczące prywatności, zbierania danych i plików cookies dostępne są w naszej Polityce prywatności na osobnej podstronie.