TECHSTAL udokumentował, wdrożył i utrzymuje system zarządzania jakością zgodny z
wymaganiami międzynarodowej normy
ISO 9001:2015 oraz udowadnia swoje zaangażowanie dbając o jego ciągłe
doskonalenie.
TECHSTAL ustalił politykę jakości jako jeden z najważniejszych elementów zarządzania,
w którym działania pracowników zmierzają do dostarczenia na rynek usług i wyrobów
złącznych ze stali kwasoodpornej i nierdzewnej dla zakładów przemysłowych i firm
handlowych, spełniających wymagania klientów oraz obowiązujących przepisów prawa.
Akceptacja jakości wyrobów i usług na rynku, spełnianie oczekiwań klientów, profesjonalizm
to elementy, z którymi jest kojarzony TECHSTAL.
Osiąganie wysokiej jakości naszych wyrobów oraz usług jest realizowane w oparciu
o strategiczne cele jakości, którymi są:
- systemowe podejście do zarządzania, w którym procesy są planowane, wdrażane, monitorowane
i doskonalone,
- partnerska współpraca z klientami poprzez identyfikowanie i spełnianie ich wymagań
i stosownych wymagań prawnych,
- rozwijanie współpracy ze stałymi dostawcami,
- wzmacnianie zadowolenia klienta poprzez badanie ich poziomu zadowolenia,
- polepszanie jakości wyrobów oraz usług poprzez podnoszenie kwalifikacji personelu
oraz modernizację infrastruktury,
- tworzenie środowiska pracy, w którym pracownicy angażują się w osiąganie wyznaczonych
celów.
Polityka jakości TECHSTAL jest okresowo przeglądana pod względem jej ciągłej przydatności.
Właściciele TECHSTAL zapewniają, że polityka jakości jest zakomunikowana, zrozumiała
i utrzymana w całej organizacji oraz zapewniają środki do jej realizacji.
Dariusz Młynarczyk, Andrzej Nieckarz